środa, 19 października 2016

Czapki....

... szukają chętnych głów ;)

Po wszelkie pytania zapraszam na prywatną konwersację!!!


1. Tweedowa z guzikami:



2. Bigczapa




3. Serduszkowa





4. Jesienna





5. Miodowa - znalazła Właścicielkę



6. Estońska



7. Ecru - znalazła Właścicielkę




8. Fioletowa z warkoczem - znalazła Właścicielkę



9. Tweedowa w paski




10. Landrynkowa



11. Wrzosowa - znalazła Właścicielkę




12. Szary płotek




13. Szara - znalazła główkę :)




14. Liść




15. Żółta




16. Morska z pomponem




17. Musztardowa




Może któraś wpadnie Ci w oko? :)

10 komentarzy:

  1. Są cudne! Dobrze, że je pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Się nazbierało w sam raz na sklep ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wszystko :( Jestem przyciśnięta do ściany, niestety nie gumowej, stąd wyprzedaż...

      Usuń
    2. Swietnie rozumiem trzymam kciuki za sprzedaż.

      Usuń
  3. Wow prawdziwa fabryka czapek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamuńciu ile cudnych czapek!!!Podziwiam i pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Renia, gdybym sama nie umiała robić to przynajmniej trzy byłyby już moje... Jesteś prawdziwą Królową Czapek !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać kobiecie czapki również potrafią być bardzo ładne. Ja natomiast jestem zdania, że świetnie sprawdzają się dla mnie czapki z https://hatfactory.pl/42-czapki-na-sezon-jesien-zima które oczywiście z wielką chęcią noszę.

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...