poniedziałek, 23 stycznia 2017

Travel Light

Wymarzony sweter-otulacz. Suvi Simola, to jedna z moich ulubionych "swetrzanych" projektantek. Nie pierwszy raz miałam przyjemność testować wzór. Było mi bardzo miło, że zostałam wybrana spośród wielu chętnych ;)

Sweter jest obszerny, wygodny. Może poprzeczne paski nie służą figurze, ale kto by się tym przejmował?! Znakomicie spełnia swoją rolę - nie jest to tylko moje zdanie. Wydzierganie go nie trwało długo, opis jak zwykle u tej autorki jest czytelny, bez zarzutu! Sweter zrobiłam z włóczki Rowan felted tweed na drutach 3,5 mm. Wzór dostepny jest oczywiście na Ravelry :)









Z rozpędu wyprodukowałam czapkę, która kojarzy mi się z gwieździstym niebem, dlatego nazwałam ją "Warszawa nocą" ;)







16 komentarzy:

  1. Wyszedl piekny komplet, lubie takie swetrzyska wielkie i cieple, pieknie w nim wygladasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sweter jest 'mega' wygodny!!!

      Usuń
  2. Ja też mam kupiony jeden wzór tej projektantki - nie doczekał się jeszcze realizacji :) i chociaż ten sweter też niczego sobie to ja jakoś przepadłam za "niebonocną" - bez względu na geografię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to się dzieje, ale u Tej Projektantki powinnam robić rozmiar S???!!! Kolejny sweter wyszedł jakiś obszerny, co w tym konkretnym modelu mi zupełnie nie przeszkadza ;)
      Dziękuję za pochwałę czapki!!! Może ją jednak rozpiszę?!

      Usuń
  3. Ależ mnie zaintrygowała konstrukcja tego kardiganu! Paski dodają uroku. I kolory fajnie dobrałaś. Dla mnie rewelacyjny projekt! Tylko chyba obiecałam sobie, że póki co wystarczy mi cardiganów... ale ....

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak od względem funkcjonalności oceniasz ten fason swetra? Bo ładny jest ogromnie! Czapka zreszta tez już została skomplementowana na instagramie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie funkcjonalność jest na pięć! Wygodny i swobodny, ale na spotkanie biznesowe raczej się nie nadaje, co innego spacer, kanapa.... :)

      Usuń
  5. Czapka jest przysłowiową "kropką nad i" , fajnie dopełnia ten projekt. Całość - super !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Otuliskowy sweter piękny, a paski nie szkodzą zupełnie. Przynajmniej nie Twojej figurze. Czapka zjawiskowa. rzadko mi się to zdarza, ale nie wiem jak jest zrobiona -ta plisa to jakaś nieznana mi technika.Pozdrawiam pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiem za Rene- ta pliska to tzw lotewskie warkoczyki (szukaj na YT "latwian braid") podzielone dwoma rzedami francuza. Jak dla mnie- GENIALNE!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, ta czapka jest wyjątkowa. Jak kropka nad "i" przy tym swetrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...