niedziela, 21 lutego 2010

Zrobiłam szal

Zrobiłam szal i zamknęłam go w pudełku:






Oczywiście zaraz go Wam pokażę, trochę jednak trwało zanim przetrawiłam tę dzierganinę. Ani nie był trudny do zrobienia, ani czasochłonny. Zwyczajnie nie mogłam uwieżyć, że go mam, swój własny. Był dla mnie taki nieosiągalny!!!

Zachwycił mnie ten szal już dawno, ale musiałam dojrzeć zanim chwyciłam za druty. No i potrzebowałam włóczki. Prezent gwiazdkowy okazał się strzałem w dziesiątkę.


Zachwyciły mnie co najmniej trzy wersje tego szala. Projekt Fanaberii, Kocurka i Ilukuduji, który zobaczyłam jako pierwszy, cały w szarościach - mam go też w planach:)))


Oto moja wersja:







Włóczka Knit Picks Bare Merino Wool Lace Weight, druty 4mm. Zużyłam ponad jeden motek, ale szal jest duży 60x200 cm. Całą bordiurę zrobiłam z drugiego motka. Dziękuję Basi za cenne wskazówki, które dotyczyły właśnie bordiury:)))

Szal jest niebywale lekki i delikatny, taki "laceowaty", a ja marzę jeszcze o takim mięsistym, jaki zrobiły wymienione wcześniej Dziewiarki!!!


Ursant - odezwij się proszę na maila, to prześlę Ci wzór na bolerko!

20 komentarzy:

  1. Przepiękny! Wygląda delikatnie a jednocześnie obficie, cudo. ~^^~

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal piękny , z cieniutkiej włóczki ma swój niepowtarzalny urok.
    Ja chyba zrobię jeszcze jeden, tym razem z czegoś cieńszego:)))).

    A w ogóle to musze nadrobić - piękne są te Twoje czapki . Wszystkie doskonałe:)))

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jaki piekny!!! No poprostu cudowny. Tez sie kiedys wezme za ten wzor. Ja juz wiem jak dziergasz i wiem ze ten szal jest naj naj wyzszej jakosci wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór, piekny szal , super nici ,fanatycznie dobrany border . Ideał .

    OdpowiedzUsuń
  5. Szok Cudny! (tylko tyle powiem bo mnie zatkało!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)
    Szal jest absolutnie cudowny.A łączenie bordu z szalem z cieńszych nici wypadło zachwycająco.Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Какая красота!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńko!!!!
    wzór jest przepiękny i wykonanie takoż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brahdelt, Dagny, Kocurek, Pimposhka,3nereida, Persjanka, Fanaberia, Laura, Effcia,
    Przemek - jest mi bardzo miło i ciepło na serduchu od Waszych komentarzy!!! Dziękuję Wam wszystkim razem i każdemu z osobna. Mistrzyniom gatunku - Basi i Dagmarze - składam szczególnie podziękowania jako fanka ich twórczości:)))

    Вязалочка - большое српасибо!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutne cudeńko!!! zatkało mnie!
    naprawdę fantastyczny:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zatkało mnie na dobre... Cudowność!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny wspaniale Ci wyszedł aż Ci zazdroszczę (to moja najwieksza wada)

    OdpowiedzUsuń
  13. no nic innego nie wymyśle bo on jest po prostu prześliczny ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wunderschöne Arbeit, deine Mühe hat sich gelohnt.
    Liebe Grüße Eva

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny - serdecznie dziękuję za pochwały:)))
    Avelinux - vielen herzlichen Dank!!!

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...