czwartek, 31 grudnia 2020

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty warte zapamiętania. Jednym z takich pozytywnych elementów był pobyt nad morzem. Zawsze mnie nastraja pozytywnie, daje siłę. Dokończyłam tam don't ask, o którym wspominałam w poście "Lubię duety". Połączenie nitek sprawdziło się idealnie, sweter dobrze się nosi. "Niemój" kolor okazał się bardzo lubiany i co najważniejsze od razu przyszyłam guziki 😉
Kieszenie przyszyłam "graftingiem"
Jak zwykle projekt Isabell jest świetnie rozpisany i robi się w zasadzie sam. Nie popełniłam żadnych odstępstw od wzoru. Życzę Wam wszystkiego co najlepsze i przesyłam uchwycone w kadrze piękne chwile...

38 komentarzy:

  1. Świetny casualowy sweterek. Warto wygrzebać spomiędzy tegorocznych przykrych doświadczeń te, które dały nam radość i na nich się skupić - dla zdrowia psychicznego. Dużo dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 😘

      Usuń
  2. Mam wrażenie, że to jest bardzo twój kolor. Miałaś piękne światło przy robieniu zdjęć. bardzo ładnie wyszły.
    Zazdroszczę, że możesz sobie kupować włóczki jakie chcesz kolorystycznie i składowo. ja muszę wybierać tylko w dostępnych w sklepie. Ale już za 7 miesięcy, z czego się jednak niezbyt cieszę, wracamy i wełniany świat stanie otworem.
    Wszystkiego najlepszego:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce, piękne światło 🌊😊 Moja Córka też powiedziała, że to mój kolor. Ja intuicyjnie wybierałam inne.... Nie dziwię się, że nie bardzo cieszy Cię powrót. Ja przerabiałam to dwa razy i nie cieszyło mnie to ani ciut. Za to mam nadzieję, że może uda nam się spotkać w realu, na włóczkowych zakupach 💙 Wszystkiego najlepszego 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu... Piękna Kobieta w pięknym swetrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor tego rudego sweterka no i sweterek też cudowny-pełen profesjonalizm .
    Piszę w trochę innej sprawie nie potrafię wrzucić gadżetu Instagrama na bloga czy mogłabyś mi powiedzieć jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, spokojny, ale nie nudny sweterek, z pięknym wykończeniem. I guziczki drewniane! Guziczki mnie kręcą ;)

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...