poniedziałek, 29 lutego 2016

Supermix

Postanowiłam spełnić pewną zachciankę ;) Oczywiście bardzo wełnistą zachciankę! Dlatego usiadłam do kołowrotka i zmiksowałam trzy czesanki. O pierwszej z nich pisałam dokładnie pięć lat temu, to ona kryła się pod żółtą bibułką. Nabrała mocy urzędowej i została skręcona w singla, którego połączyłam z alpaką i merino (w kolorze gorzkiej czekolady), kupionymi w e-wełence.









To moje pierwsze klasyczne 3 ply :D Nitka jest puchata i w sam raz na druty 5,5 mm.

Będzie chusta!!!


10 komentarzy:

  1. Wełniaste zachcianki są najlepsze :)) Fajne połączenie kolorów.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My to wiemy, że najlepsze :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Ale śliczna! Dlaczego ja nie umiem prząść!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna nitka,cudne kolory!!!Chusta będzie miodzio :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! Okaże się jak to z tą chustą będzie?!

      Usuń
  4. Uwielbiam przędzenie ciekawa jestem jak będzie wyglądała owa chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna niteczka :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda. Ciekawe jakie masz plany zagospodarowania moteczków. Tyle jest różnych chust do wyboru!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. I want to thank the blogger very much not only for this post but also for his all previous efforts. ...

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...