poniedziałek, 29 lutego 2016

Supermix

Postanowiłam spełnić pewną zachciankę ;) Oczywiście bardzo wełnistą zachciankę! Dlatego usiadłam do kołowrotka i zmiksowałam trzy czesanki. O pierwszej z nich pisałam dokładnie pięć lat temu, to ona kryła się pod żółtą bibułką. Nabrała mocy urzędowej i została skręcona w singla, którego połączyłam z alpaką i merino (w kolorze gorzkiej czekolady), kupionymi w e-wełence.









To moje pierwsze klasyczne 3 ply :D Nitka jest puchata i w sam raz na druty 5,5 mm.

Będzie chusta!!!


10 komentarzy:

  1. Wełniaste zachcianki są najlepsze :)) Fajne połączenie kolorów.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My to wiemy, że najlepsze :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Ale śliczna! Dlaczego ja nie umiem prząść!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może jeszcze się nauczysz? :)

      Usuń
  3. Piękna nitka,cudne kolory!!!Chusta będzie miodzio :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! Okaże się jak to z tą chustą będzie?!

      Usuń
  4. Uwielbiam przędzenie ciekawa jestem jak będzie wyglądała owa chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna niteczka :-) Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda. Ciekawe jakie masz plany zagospodarowania moteczków. Tyle jest różnych chust do wyboru!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. I want to thank the blogger very much not only for this post but also for his all previous efforts. ...

    OdpowiedzUsuń