środa, 15 grudnia 2010

Cynamon...

Choć używam go chętnie w kuchni przez okrągły rok, kojarzy mi się nierozerwalnie z okresem bożonarodzeniowym. Lubię, kiedy w tym czasie pachnie nim dom. Lubię laski cynamonu jako element stroików w przezroczystym szkle, bądź połączone z suszonymi pomarańczami, wiszące na miedzianych drucikach w oknach.






Jakiś czas temu kupiłam moją najulubieńszą wełnę w tym kolorze. Postanowiłam wrzucić ją na druty i tak powstała moja wersja sweterka Folded. Kolejny prosty w moim repertuarze i na pewno nie ostatni.








Opis jest czytelny, ale odniosłam wrażenie, jakby rozmiary były zawyżone. Normalnie dziergałabym M, ale sweterek wychodził za duży, dlatego zrobiłam go w rozmiarze S.

16 komentarzy:

  1. Ależ piękny!
    Widziałm go już w różnych tonacjach kolorystycznych, ale Twoja jest idealna. Piękny detal!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cynamonu wprawdzie nie lubię, ale kolor Twojego sweterka jest piękny! I bardzo podoba mi się marszczenie na biuście. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ich mag Zimt sehr gerne und dein Holst-Zimt-Pullover ist wunderschön, tolle Farbe hast du dir ausgesucht.
    Liebe Grüße Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. Cynamon wielbię od zapachu,poprzez kolor,aż po smak.
    Nie wiem jak Ty to robisz,że najprostsze dziergadło wygląda jak arcydzieło...Piękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  5. cynamon uwielbiam - od dziś będę go wielbić jeszcze bardziej, bo sweterek czarujący

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Śliczny. Cynamon uwielbiam za kolor i smak. Proste fasony też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam proste modele. Ten jest prosty i piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. och żebym miała tak ze dwa rozmiary mniej na biuście, sweterek cudo i te marszczenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wciaz czyms pieknym nas zaskakujesz. Ten "cynamon" jest super piekny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ mi miło:)
    Nie ma co ukrywać, że takie komentarze są bardzo budujące !!!

    Lauro - proszę mnie nie zawstydzać, bo ja się czerwienię...

    Anna - ja też chciałabym choć jeden rozmiar mniej na biuście do dźwigania mieć :)

    Antosiu - choć nie zostawiam komentarzy, pękam z zachwytu widząc Twoje prace !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno kolor jak i fason , nie mówiąc o wydzierganiu są perfekcyjne. I bardzo, bardzo w moim guście. A jako właścicielka małego biustu wręcz uwielbiam takie fałdki przy dekolcie. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rene, czy ta wełenka to Drops, bo piękny kolor i grubość też fajna.))

    OdpowiedzUsuń
  13. Edi-bk - dziękuję :) Zrób dla siebie ten model koniecznie !!!

    Antosiu - to nie Drops, to Holst Garn ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Rene, to b. piękna włóczka:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podobaja mi sie takie cieniutkie, zwiewne sweterki. Kolor cynamonu jest piękny!

    OdpowiedzUsuń