wtorek, 25 lutego 2014

Garść formalności...



Mam nadzieję, że Laureatki dokonały już wyboru włóczek. Bardzo proszę wszystkie osoby nagrodzone o kontakt ze mną, ponieważ potraciłam wiele maili i nie mogę się z Wami skontaktować. Nie wszystkie osoby, które mogą skorzystać z rabatów dały mi znać, czy tę możliwość biorą pod uwagę?

Odzywam się dopiero dzisiaj, choć wiem, że minęło sporo czasu. Jednak wcześniej z osobistych względów nie było to możliwe. Chciałabym bardzo doprowadzić sprawę rozdania do szczęśliwego końca!

Pozdrawiam i czekam na wieści!

10 komentarzy:

  1. hmmm też wysłałam maila z dodatkowym pytaniem i.... chyba się zagubił wśród innych, bo odpowiedzi nie dostałam (jeszcze) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli "Siedzimy, czekamy, będzie dobrze..." ;)
    gradowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie na komentarz od Ciebie czekałam! Nie czekaj, tylko pomykaj na zakupy :) Pisz czego pragniesz!

      Usuń
    2. Rene, pisałam dwukrotnie na maila z bloga i raz na jakiś odgrzebany stary Twój gazetowy.
      Jeżeli nie dostałaś żadnego z moich maili, napisz proszę do gradowej na gazetowy. Coś ewidentnie siedzi mi na łączu.
      Dzięki, gradowa

      Usuń
    3. Nie dostałam nic :(

      Usuń
    4. napisałam z innego "rzecznego" maila. Mam nadzieję, że ten dojdzie.
      gradowa

      Usuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...