poniedziałek, 17 lipca 2017

Pieczony kalafior

... udam, że ostatnio byłam tu wczoraj 😊


Dziś będzie kulinarnie, prosto i smacznie 😋







Kalafior można podawać na wiele sposobów, ja lubię pieczony. Jak go przygotowałam, opisałam poniżej.


Piekarnik nastawiłam na 180 stopni. Jak widać na załączonym obrazku, kalafior podzieliłam na różyczki, skropiłam oliwą z oliwek, sól, czarny pieprz w ilości zależnej od upodobania. Dodałam czosnek w proszku (1/2 łyżeczki, tyleż samo pieprzu ziołowego), szczypta słodkiej papryki w proszku i łyżeczka tymianku. Wymieszałam wszystko i posypałam sezamem, dla rozpusty utarłam na grubej tarce niewielką ilość zimnego masełka 😄. Kalafior piekł się w piekarniku około 20 minut. Polecam i życzę smacznego!

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś. Z przepisu chętnie skorzystam.
    A co u Ciebie na drutach?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo się dzieje. Może coś wrzucę? ... i nie za pół roku ;)

      Usuń
  2. Wrócił mi apetyt na kalafior, bo ten gotowany jest dla mnie be.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam, z płatkami migdałów też smakuje wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  5. มาเด้ เป็นอย่างไร? เป็นส่วนประกอบของสารสกัดที่ได้มาจากธรรมชาติมีอีกทั้งวิตามินรวม ธาตุ เอนเหล้าองุ่นและก็เชลล์บำบัดรักษา
    มีทั้งยังพลาสเซนต้าและก็คอลลาเจนโดนสารทั้งหมดต้องผ่านกระบวนการจัดแจงสูตรยาแบบ(Homeopathy)
    เป็นศาสตร์การบำบัดที่มีต้นกำเนิดมาจาก ประเทศเยอรมนี โดยกานศึกษาค้นพบของหมอ ซามุเอลฮาเนมัน แก่มากยิ่งกว่า 200
    ปีโดยมีวิธีการบำบัดรักษาว่า (ใช้สิ่งที่คล้ายคลึงกันมารักษาสิ่งที่คล้ายคลึงกัน) หรือการนำเอาสารที่เป็นต้นเหตุของอาการนั้นๆ


    มาเด้
    มาเด้ หน้าใส
    ฉีดมาเด้ ที่ไหนดี

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice… i really like your blog. Very useful informations. Thx
    Take a look at the article Why Does My Child Get Frustrated Playing Games?

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...