środa, 28 kwietnia 2010

Luzak

Jakiś czas temu skończyłam sweterek, który z założenia miał być nie krępujący ruchów, lekki.
Inspiracją stał się poniższy model (zdjęcie pożyczone z Ravelry):






Chciałam kupić ten wzór, ale nie znalazłam takiej opcji. Mogłam nabyć gazetkę Amimono, ale pomysł wydania ponad 13 Euro na opis jednego sweterka (reszta mnie nie urzekła), wydał mi się na tyle chybiony, że postanowiłam sama coś wykombinować:)

Podjęłam próbę, która zakończyła się pruciem. Za drugim razem już poszło. Z opisów na Ravelry wynikało, że sweterek dodaje objętości w biuście, a na tym mi nie zależało. Dlatego mój luzak nie jest tak suto marszczony:










Sweterek robiłam z włóczki, która ostatnio jest moją ulubioną:






Zużyłam niecałe cztery motki i dziergałam na drutach 3,5mm. Kolorowe wstawki zrobiłam z resztek Noro. Zachciało mi się kwiatka i dlatego powstała broszka, którą będę mogła wykorzystać do innych rzeczy:)






Jestem zadowolona:) Mam sweter jaki lubię, swobodny i bez udziwnień!

23 komentarze:

  1. bardzo przystojny luzak:)a z tym kwiatkiem wcale nie taki luzacki :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. w prostocie jego siła, powalił mnie na kolana. Niby nic a efekt piorunujący ;)uwielbiam kwiatki ;)

    pozdrawiam
    Malinkowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter na każdą okazję , bardzo udany projekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny nad wyraz. Prostota jest jednak piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały! Podoba mi się bardziej niż oryginał. Bardzo, bardzo udany projekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Luzacki, ale za to elegancki z tym kwiatkiem. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dein Pullover ist wunderschön geworden gefällt mir sehr gut und steht dir wunderbar.
    liebe Grüße Eva

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny:) podoba mi się połączenie z rózem, no i kwiatek oczywiście, no i to marszczenie - ha, od razu mogłam napisać, ze wszystko mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest piękny ! ;) Taki delikatny, no, piękny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wasze komentarze sprawiły mi wielką radość. Nawet nie wiecie jak wielką:)))
    Dziękuję Wam wszystkim jednocześnie i każdemu z Was z osobna!!!

    Avelinux - ich danke Dir tausendmal!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się połączenie szarości z resztkami noro! Ładny wyszedł. I wzór nie był potrzebny, wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie, grunt to inwencja własna! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały , zresztą jak kazdy Twój projekt . Twoje sweterki sa dla mnie inspiracją . Znow marzę o kolejnym by go zrobic . Jest superrrrrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny sweterek! Jego uroda tkwi w prostocie. Uwielbiam takie proste rzeczy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Luzak przepiękny, czy ten karczek robiłaś rzędami skróconymi, czy tylko dodawałaś oczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. CU@5, Brahdelt - czasami wystarczy ruszyć makówką, to prawda:)

    Mika, Małgorzata - dziękuję!!!

    Stella - karczek robiłam dodając oczka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawiam - śliczny sweterek. Kwiatek jest bajkowy. Bardzo mi się podoba.
    I ta perfekcja:-))))

    OdpowiedzUsuń
  18. wyszła fantastycznie, śmiem twierdzić ze nawet lepiej niż oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makajka, Anna - ogromnie mi miło:))) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten Twój luzak. Lepszy niż oryginał. Kolorystyka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Luzak świetny!!! zastanawiam się czy jest robiony od góry czy od dołu?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zulka - uśmiech radości mam teraz od ucha do ucha, ha, ha...

    Anonimku - sweterek jest robiony od góry:)

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...