czwartek, 22 stycznia 2009

Praca wre

Można by pomyśleć, że się obijam. Nic z tego:) Wydziergałam szal dla siostry(ale oczywiście go nie sfotografowałam). Córunię zawiozłam na ferie do dziadków(ponad 300 km), mój piesek też się załapał na wyjazd. Teraz dziergam dalej... Sweter z włóczki kupionej na Allegro, tu kawałek rękawa, ale mam już więcej...



Zakochałam się w tych bąblach i muszę zrobić sweterek z bąblami w roli głównej. Wełna trochę karnawałowa, połyskująca, ale w rzeczywistości wygląda dużo lepiej, kolor zresztą też...


Zabieram się zatem do pracy:)

2 komentarze:

  1. To będzie Surface czy improwizacja na temat? To prawda, że bąble, chociaż proste, pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie wariacja na temat Surface. Zaczęłam bez ściągacza(oczka nabrałam krzyżowo, nic się nie zwija:)) Od pach mam zamiar wrzucić wszystko na jeden drut(to mój ulubiony sposób, mam kilka swetrów tak zrobionych i dobrze się noszą)

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...