poniedziałek, 21 września 2009

W kolorze blue

... i to niemalże we wszystkich jego odcieniach. Od bardzo jasnego błękitu po ciemny granat.

Zrobiłam kolejną chustę i z góry ostrzegam, że na pewno nie ostatnią. Na kolejne egzemplarze włóczkę już zamówiłam:))). Cały czas poszukuję też nowych, ciekawych wzorów.

Jest to moja wersja Eliina , nieco okrojona. Zrobiłam dwa powtórzenia pasów mniej i inne wykończenie. Choć wersja oryginalna bardzo przypadła mi do gustu, zmuszona byłam wymyleć coś innego, z bardzo prostej przyczyny. Miałam tylko jeden motek włóczki, do tego był to ostatni motek w pasmanterii. Pani obsługująca mnie sprzedła mi go nawet z upustem.

Teraz nastąpi prezentacja:










Pomysł z klamerkami podpatrzony u Jagienki~_*.

Dla porównania, tak wygląda oryginalne zakończenie:






Chustę robiłam z włóczki Alize Angora Special. Zużłam 100g i dziergałam na drutach 4,5mm. Dzięki temu chusta jest lekka i delikatna.

Jak wiadomo, nie samym dzierganiem człowiek żyje i niebawem poinformuję Was, czym się aktualnie zajmuję:))

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenia kolorów, ale Cię wzięło na szale! *^v^* Skoro szukasz wzorów, to zajrzyj na ostatnią stronę mojej kolejki na Ravelry, dorzuciłam tam ostatnio kilka szali, tak na próbę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś moją inspiracją! Zapowiada się kolejna rzecz do zgapienia... jesli tylko pozwolisz oczywiście!

    pozdrawiam gorąco ze Szczecina
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to sama wymyśliłaś zakończenie?? Mnie pod kopułką się tłucze,że te wszystkie dzindziboły można sobie samemu wymyślić i obliczyć,ale mam organiczny wstręt do cyferek .
    Śliczne te Twoje szale. Coraz śliczniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;o) klamerki się sprawdzają, kiedy na dworze paskudna pogoda a manekina, tudzież fotogenicznej modelki, brak.

    Chusta śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brahdelt- dziękuję i na pewno zerknę na wskazaną stronę:)

    Magdalena- odgapiaj ile chcesz, a chusta jest prosta w robocie, nie wymaga szczególnego skupienia~_~.

    Laura- dzięki, dzięki;))) W tym wypadku nie musiałam wiele główkować~_*.

    Jagiena- pomysł z klamerkami jest the best, chusty prezentują się wspaniale^v^.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no ja chyba też się wezmę za te chusty, narobiłaś mi strasznej ochoty ;)
    szczególnie na te cieniowane

    OdpowiedzUsuń
  7. Anna- bierz się za chusty, bo to czysta przyjemność:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusty śliczne, ależ nabrałam ochoty na druty i ..... chustę, tylko nie wiem czy dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  9. 2owieczki- takie cuda na szydełku tworzysz, że z drutami też dasz sobie świetnie radę. Druty w dłoń i do dziergania:))) Satysfakcja murowana!!!

    OdpowiedzUsuń