środa, 15 stycznia 2014

5. Urodziny

Dokładnie 15. stycznia 2009 roku zamieściłam mój pierwszy post na blogu. Pięć lat to nie w kij dmuchał - trzeba uczcić!
Ale za nim to nastąpi dziękuję Wam serdecznie, że ze mną jesteście, odwiedzacie mnie i komentujecie! Dziękuję za każdą wiadomość prywatną, pamięć i życzenia!
Ogromnie się cieszę, że niektóre z Was mogłam poznać osobiście. Mam nadzieję, że grono to będzie się powiększać :)


Aby wziąć udział w rozdaniu należy:


* pozostawić komentarz, pod tym i tylko tym postem z numerem wybranej nagrody

* być bądź stać się moim obserwatorem ;)

* zamieścić informację o candy na blogu (jeśli się go ma)



Stali czytelnicy-obserwatorzy nie posiadający bloga mile widziani. Zabawa potrwa do 10 lutego, a wyniki losowania ogłoszę następnego dnia.



A teraz przejdę do sedna:


I. Nagroda - motek ręcznie przędzonej włóczki (grubość, kolor do uzgodnienia, około 400m), czas realizacji do końca lutego.



Jest w czym wybierać :)




Nitka będzie autorstwa Laury!!!



II. Nagroda - zakup (oczywiście na mój koszt) dowolnego motka [na życzenie mogę ja z niego coś wydziergać :)] wełny w sklepie



http://www.magicloop.com.pl/


Dodatkowo buteleczka płynu Eculan o wybranym zapachu.


III. Nagroda Pocieszenia - kupon rabatowy


Dzięki uprzejmości TupTupa mam do rozdania 10 kuponów rabatowych (5 ze zniżką na 10% i 5 ze zniżką na 5%) na zakupy w magicloop,


Same zdecydujcie, którą nagrodę wybieracie. Wszystkie osoby, które wybiorą nagrodę I. bądź II., a nie dopisze im szczęście, wezmą automatycznie udział w losowaniu nagrody III. Chyba, że zaznaczą w komentarzu, że tego nie chcą.



Baner informujący o rozdaniu:





Powodzenia i zapraszam do udziału w rozdaniu!

106 komentarzy:

  1. gratuluję pięciolecia i życzę kolejnych udanych wełnianych lat :) i oczywiście chętnie wezmę udział w losowaniu nagrody nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięć lat to nie w kij dmuchał. gratuluję wytrwałości.
    i zwiększam statystykę kolejkową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego serca gratuluję tych pięciu lat... :) :) :) skromnie się przyłączam do zabawy i losowania nagrody nr.2 pozdrawiam Monika Tokar

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 5 lat! Od dawna śledzę Twojego bloga. Życzę jeszcze wielu lat tak dobrego blogowania:).
    Przyłączam się do zabawy i wybieram nagrodę numer 2.
    Pozdrawiam, Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje :)...robisz piekne rzeczy :)...zawsze z przyjemnoscia ogladam i podziwiam :)
    ....lubie Twoje wyczucie koloru i starannosc wykonania :)
    ...jeszcze wielu , wielu lat blogowania i tworzenia pieknych rzeczy rzycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wytrwalosci! Chętnie wezmę udział w losowaniu laurkowej przedzionki, czyli numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. Plurimos Annos!!!
    Kolejnych zamotanych " Piątek"!
    Dziękuję za odpowiedzi!!
    Zdecydowanie nr 1;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rene, najlepsze życzenia z okazji 5-lecia!
    Chętnie wezmę w losowaniu nagrody I.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę kolejnych, równie udanych lat!
    Jeśli mogę ustawić się w kolejce po szczęście - to wybieram nagrodę nr 2.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 5 latek.
    Chętnie wezmę udział w zabawie i ustawiam się w kolejce do losowania nagrody nr 1

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna zaglądam na Twój blog i podziwiam wyroby :)
    Tym bardziej gratuluję 5. urodzin i życzę mnóstwa następnych !!!
    Ustawiam się grzecznie w kolejce, może los się do mnie uśmiechnie... Wybieram NR 1...
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Zapraszam też do siebie
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za tę piątkę:) Ustawiam się w kolejce do nagrody II, a że 30.01 mam urodziny, 13.02 imieniny to radość z wygranej byłaby przeogromna:) Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem przeogromnie szczęśliwa, że mogłyśmy się poznać i że oglądam Twoje prace!
    Wyczucie koloru, doskonałe wykończenie, niewymuszona elegancja to Twoje drugie imię. Stu lat blogowania, a w Warszawie wielu kaw ze mną... hi hi :)
    Nie chciałabym zabierać szans Dziewczynom na cudowności Laury czy Twoje udziergi, więc staję w kolejce tylko po nagrodę pocieszenia, jeśli się uda oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna rocznica, gratuluję wytrwałości i mnóstwa niesamowitych dzieł.
    Podobnie, jak przedmówczyni, mam imieniny 13 lutego:) Byłabym zachwycona, gdyby los obdarzył mnie nagrodą nr 1.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tyle czasu to nie w kij dmuchał, lubię szukać u Ciebie inspiracji od dawna i cieszę się że znowu zaglądasz tu częściej oby tak trwało i trwało a zapal Ci nie mijał :) niteczki od Laury znam i wiem jaki to rarytas :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pięciolatki i życzę wytrwałości oraz mnóstwa inspiracji ;-)) Włoczka od Laury to będzie wspaniała nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! znam już jeden blog, który też dziś świętuje 5 lat :) Wybieram prezent nr 1, czyli włóczkę od Laury.
    http://anulkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje 5 latek to sluszny juz wiek :-) a nagroda nr 1 to marzenie :-) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje !!! Wytrwalosci i inspracji w kolejnych latach!!!

    Nagroda nr 1 bedzie wspaniala nagroda dla kazdej osoby bioracej udzial w zabawie (ja tez ja wybieram)

    Pozdrowienia Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaglądam tutaj regularnie,prawie nic nie gadam,bo ja z tych małomównych jestem a dodatkowo to,co pokazujesz mnie oszałamia i słów brak :).Wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga. Pozdrawiam serdecznie życząc weny nieustającej! Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje z okacji pięknej piąteczki :)
    serdecznie pozdrawiam
    ann

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza pieciolatka już za Tobą :) Gratulacje !!
    Mi pięć lat stuknie pod koniec roku ;)

    A chciałabym nagrodę 1 i 2 i.... 3 :D

    Jeżeli muszę się zdecydować na jedną to poproszę nagrodę numer 2.

    może się uda .....

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Często bywam na tym blogu, lubię czytać posty, oglądać zdjęcia gotowych udziergów. Gratuluję okrągłej rocznicy i życzę ciekawych wpisów oraz weny twórczej na kolejną piątkę:)
    Nie powiem fajnie jest czasami coś wygrać (ta radość jest taka fajna...) chciałabym nagrodę 2 lub 1.
    Pozdrawiam Jadwinia

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :) Nie raz mnie inspirowałaś. I choć nie mam czasu na pisanie na swoim blogu, to zawsze znajduję czas na czytanie Twojego :).
    Jeśli mogę wziąć udział w zabawie to zapisuję się na I. A Tobie życzę kolejnych fantastycznych pomysłów i wielu dni radośnie spędzonych na dzierganiu.

    Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurcze! Już 5 lat?szalejesz:)Serdeczne gratulacje :)podglądam regularnie i zazdroszczę co niektórych(jak nie wszystkich)projektów:)ustawiam się grzecznie w kolejce i jednak zdecyduję się na moteczek od Laury:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje takiej wytrwałości --5 lat wydaje mi się bardzo dużo, zwłaszcza, że mój blog nawet roku nie ma
    Od pewnego czasu oglądam twoje prace regularnie -- bardzo mi się podobają.
    Jeśli można się do zabawy przyłączyć to nagroda nr.1 podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała rocznica!!! Serdecznie gratuluję Ci jej bo jest czego :-) A zapisuję się na nagrodę pierwszą :-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. 5 lat! gratuluję z całego serca :) i życzę wielu nowych pomysłów i kilometrów pięknych włóczek ;)
    zapisuję się na nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rene, serdecznie gratuluję - 5 lat !!!
    zapisuję się na nr 2.

    Pozdrawiam
    ma

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego z okazji 5-lecia! Jak ten czas szybko leci! Życzę kolejnych fantastycznych projektów, cudownych chwil spędzonych z drutami, radości z pisania bloga i dzielenia się z nami swoją twórczością. Gratulacje!!!! A tak poza tym to zapisuję się na nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego dobrego, bardzo dobrego i najlepszego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kolejnych wspólnych lat. Jest mi bez różnicy która nagroda, byle była :))).
    pozdrawiam serdecznie
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  32. Jedynkę proszę, jedynkę :)
    Sto lat z okazji urodzinek!
    pozdrawiam
    ps. podglądam od niedawna i od niedawna też drutuję...
    moje marzenie to dziergać "kiedyś" choć trochę jak Ty :))
    działasz inspirująco - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejnych tak przyjemnych lat Tobie i sobie życzę. Poza tym, żeby częstotliwość wpisów była przynajmniej taka, jak w końcówce roku.
    Bardzo chętnie nr 2, przemawia do mnie zwłaszcza ta druga część :)
    gradowa

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wierności Twojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wytrwałości i zapisuję się. Poproszę nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  36. Od dawna obserwuję i podziwiam :)
    Pozdrawiam
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje 5-lecia .Podgladam i jestes moja inspiracja...zazdroszcze i podziwiam....zapisuje sie na nagrode nr.1

    OdpowiedzUsuń
  38. Z całego serca gratuluję talentu i cierpliwości - zarówno do robótek, jak i do blogowania.
    Życzę też wszelkiego powodzenia na kolejne lata we wszystkich dziedzinach Twojego życia :)

    A w kwestii losowanek... trudny wybór.
    Może jednak poproszę o uwzględnienie przy numerze 2.

    Łączę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  39. Oglądam, podziwiam...
    Życzę następnych lat pięknych projektów
    Poproszę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  40. podglądaczka od niedawna, szukam tu inspiracji. gratuluje rocznicy i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super bloog, życzę jeszcze dużo,dużo...wpisów. zapisuję się poproszę o nr 1 (baswal@gazeta.pl)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję fantastycznych pomysłów i talentu. Jestem początkującą dziewiarką. Szukam tu inspiracji. Każdy dzień rozpoczynam od wizyty na tym blogu :) Zapisuję się na nagrodę nr 2. Pozdrawiam dankapoz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Byłaś jedna z osób które zainspirowały mnie do dziergania i założenia własnego bloga. Jestem Twoim czytelnikiem od prawie 2 lat!! Podziwiam piękne wyroby , które dla mnie są inspiracją, życzę jeszcze wielu lat blogowania i tworzenia tak pięknych dzianin!!
    Magda z bloga: http://moteczekmagdy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. No i zapomniałam dodać ,że wybieram zestaw nr 1
    Magda z bloga:http://moteczekmagdy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. zżarło mojego posta?:( a wczoraj pisałam i gratulowałam :(
    zatem gratuluję jeszcze raz piąteczki i życzę kolejnych jak również inspiracji i czasu na dzierganie oczywiście :) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  46. aj,zapomniałam ustawiam się po wełenkę od Laurki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Od dawna zaglądam na Twój blog i podziwiam wyroby :)
    Tym bardziej gratuluję 5. urodzin i życzę mnóstwa następnych !!!
    Ustawiam się grzecznie w kolejce, może los się do mnie uśmiechnie... Wybieram NR 1...
    Chyba jestem obserwatorem, tyle jest tych blogów, które podziwiam i oglądam, ze już nie pamietam. Jeśli nie to już nadrabiam ta karygodną nieuwagę :)
    Pozdrawiam Agnieszka :)
    agnieszka.kresa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniała rocznica :-) Życzę Ci jeszcze wielu wspólnych chwil z nami :-)
    Grzecznie ustawiam się w kolejce i wybieram nr 1.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję PIĄTNICY!Fajny ten Twój blog,pieknie drutujesz!Jeśli by,jeśli by...to poproszę nr.2-BabyAlpaka Silk3125-jasny róż1105 .Pozdrawiam...
    babalala140@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna rocznica, gratuluję! Obserwatorem jestem z dawien dawna, choć rzadko się odzywam. ;) Z przyjemnością piszę się na niteczkę od Laury, marzy mi się zrobienie cudnej, cieplutkiej chusty dla mojej mamci. :))

    OdpowiedzUsuń
  51. 5 lat - to juz bardzo duzo! Moje gratulacje i niech bedzie tak samo dalej!)) Chce do numeru 1... Pozdrawiam, Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  52. Podglądam od dawna, bo wszystkie udziergi bardzo mi się podobają, nigdy nie komentawałam, ale nagroda nr 1 jest taka kusząca.... Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  53. Serdecznie gratuluję rocznicy. Zaglądam tu, podziwiam i inspiruję się. Dziękuję za taką możliwość.
    Nagroda nr 1 bardzo mnie ucieszy.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję wspaniałego bloga i pięknej rocznicy. Nigdy nie komentowałam u Ciebie ale często zaglądałam i będę zaglądać.
    Nie chce mi się wierzyć, że mogłabym kiedykolwiek coś wygrać ale włóczkę o Laury po prostu kocham....i bardzo za nią już tęsknię.......
    pozdrawiam Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje i oby tak dalej!!! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję 5 lat tworzenia :) i jak można to 1 bym wybrała

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj. Miło mi, że trafiłam na Twój blog. Gratuluję pięciu lat blogowania. Chętnie zgarnę Twoją nagrodę (1). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję 5-tych urodzin.Zapisuję się na nagrodę (1).Edyta Jakoniuk

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj !
    Zapisuje sie na nagrode nr 1 :) I moje najszczersze gratulecje oby nastepne lata były jeszcze bardziej owocne w wene twórczą :) pozdrawiam
    http://kasiunia1984.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja stanę do kolejki po nagrodę nr 1, gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę kolejnych owocnych rocznic.
    Pozdrawiam cieplutko i kciuki zaciskam.

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę kolejnych, udanych lat!
    Ustawiam się w kolejce po szczęście - jak się uda to proszę nagrodę nr 1.
    Serdecznie pozdrawiam:)
    http://rybkazet31.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny jubileusz i piękne nagrody. To ja się ustawiam do losowania nagrody nr 1. A jubileuszu oczywiście gratuluję i życzę dalszych osiągnięć w tym temacie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Podziwiam i pozdrawiam.Często inspiruję i cieszę sie że nieustannie pojawiają sie nowe wpisy
    Poproszę o udział w losowaniu nagrody I

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięć lat! to długo w blogowym świecie, trzeba mieć wiele chęci i zapału aby tym się zajmować. Podziwiam.
    Zapisuję się na Twoją zabawę ,proszę wziąć mnie przy losowaniu nagrody nr 2.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. 5 lat to bardzo długo ale bloguj tak dalej !! z miłą chęcią zapiszę się na candy a zestaw nr 2 to jest to co mogę chcieć ;) pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję 5 lat! To już słuszny wiek dla bloga :) Absolutnie nie przestawaj, bo lubię do ciebie zaglądać, chociaż zazwyczaj się nie odzywam :)

    W candy wezmę udział bardzo chętnie, bo włóczki nigdy nie za wiele. I wydaje mi się, że nie ma nic lepszego niż ręcznie przędziona nić, więc zapisuję się na nagrodę numer 1.

    Nie chcę wyjść na pazernego babola (jak chytra baba z Radomia ;D), wiec zestaw drugi zostawiam w spokoju, niech będzie szczęśliwy dla kogoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Małgorzata
    Gratuluję 5 lat! A ja wciąż się ociągam z założeniem swojego bloga. Bardzo lubię Pani rękodzieła. Pragnę wziąć udział w losowaniu candy nr 1. Pozdrawiam.
    malgorzatagrzywacz14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow! Jak ten czas leci...ja już nie liczę ;-) Rene, bloguj jak najdłużej, uwielbiam twoje udziergi!
    ...a ustawię się do nagrody nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję takiej rocznicy :) Zawsze czekam Twoje sweterki i nie tylko :) Jesteś moją mistrzynią :))))
    Ja się ustawię w kolejce po nagrodę nr 1
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję piątej rocznicy i życzę kolejnych tak udanych lat !!!
    Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce i wybieram nagrodę nr 2.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Przyjmij i ode mnie gratulacje, zaglądam tutaj od dawna i chyba częściej niż Ty . Podglądam i podziwiam, dlatego ustawiam się do 2 .Pozdrawiam .
    lila.b

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale długa kolejka... :) Gratulacje z okazji rocznicy. Bardzo się cieszę, że prowadzisz tego bloga bo uwielbiam podglądać Twoje udziergi. Zapisuję się chętnie na nagrodę nr II.

    Pozdrawiam serdecznie! Ola

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję pięciolecia ! I życzę dalszych dobtrych lat ! Podziwiam Cię od ok. 2 lat. Chętnie zapiszę się na nagrodę nr 1 . Pozdrawiam. ewa .

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratulują pięknego jubileuszu i proszę o jedynkę :) Candy już jest na moim blogu www.krzyzykowo.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Jako początkujaca "dziewiarka" wybieram nagrode nr 1. Jestem zachwycona blogiem i pracami. Życzę stu lat dziergania i blogowania w szczęściu i zdrowiu ku uciesze czytelniczek i podgladaczek. Jak mi sie uda zamieszcze Candy na moim nowopowstajacym blogu. http://artemayarn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. a co tam, ja też się ustawię w kolejce:) do nagrody nr 1 albo 2 wg Twojego wyboru (bo obie cudne!)
    :)
    i gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  77. Sto lat, sto lat.... te 5 to dopiero początek:) Bardzo szybko minęły... podglądam Cię jak wiesz od początku:) bo pięknie dobierasz włóczki, kolory do poszczególnych wzorów. Wyczucie smaku pierwszorzędne jak dla mnie:) I wykonanie perfekcyjne. Więc nie mogę nie skorzystać: co wybierzesz dla mnie, albo cudowności Laury albo dwójeczkę. Wybredna nie jestem:) Pozdrowienia
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratulacje z okazji pierwszej 5-cio latki :)
    Wybieram nagrodę nr 2.
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratulacje z powodu jubileuszu :-) Znalazłam ten blog przez pimposhkowe dzierganie i szczerze podziwiam bo ja tylko prawo, lewo, ale chęci są. Uwielbiam kolorowe włóczki i nigdy nie miałam ręcznie uprzędzionej. Marzę o nagrodzie nr 1.. Pozdrawiam z kraju, gdzie wełnę noszą mali i duzi, a dziergają nawet mężczyźni..
    Krystyna z Norwegii

    OdpowiedzUsuń
  80. Tak bym chciała 1 nagrodę, że aż boli sama myśl z tęsknoty za nią!
    Gratuluję blogowej rocznicy, prosimy o kolejne 5 lat,a potem będziemy prosić dalej :)
    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam,
    Gratuluję 5-ciu lat blogowania i robótkowania:-) Podziwiam wytrwania...
    Ja odzwiedzam wiele blogów robótkowych tez jakieś 5 lat :-) Twój też...Robię na drutach troszkę, ale nie tak cudne rzeczy , jak TY! Teraz próbuje zrobić sweterek raglanowy od góry i już z 5 razy prułam :-) Ciągle coś źle wyliczę, hahaha.... Nie mogę znaleźć dobrego i prostego opisu takiego sweterka, ale będę szukać dalej i próbować, a na ngrodę chętnie się zapisuję, wszystko jedno jaką, każda by się przydała...
    Pozdrawiam serdecznie
    Grażyna
    pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo przytulny blog i cudowne prace - najlepsze życzenia z okazji 5 urodzin :)
    ustawiam się grzecznie w kolejce do nagrody nr 2
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  83. Następnej 5-latki co najmniej życzę :-)
    Piękne prezenty fundujesz z okazji rocznicy:-)
    Gdyby przypadkiem szczescie się do mnie uśmiechnęło to poproszę o tę z nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:) Ustawiam się po nagrodę nr I:)

    OdpowiedzUsuń
  85. W tak długiej kolejce dawno nie stałam. Muszę to zrobić, bo piękne są wszystkie nagrody, a szczególnie nagroda
    nr 2. Zaglądam tutaj bardzo długo i zawsze jestem zachwycona cudownymi pracami. Dobrych, pięknych i pełnych pomysłów następnych wielu lat. Pozdrawiam!

    Maria

    OdpowiedzUsuń
  86. Często do Pani zaglądam... gratuluje blogowania, wytrwałości, zdolności..... pozdrawiam , a jeśli się szczęście do mnie uśmiechnie to nagroda nr 1. Bogusława J

    OdpowiedzUsuń
  87. 5 lat słuszny wiek, to co za rok do szkoły?
    gratuluję! nie szkoły naturalnie ale wieku w blogosferze.
    natomiast zapisuję się na numero uno (1)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję wytrwałości ,,Życzę wielu takich rocznic,lubię do Ciebie zaglądać.Wybieram nagrodę nr,1.Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  89. lubię tu zaglądać,krótko,na temat i estetycznie.Jeśli zostanę wylosowaną szczęściarą a poproszę II nagrodę.Życzę kolejnej pięciolatki.

    OdpowiedzUsuń
  90. Witaj! Zaglądam na Twojego bloga często i bardzo podziwiam Twoje prace. Szczególnie podobają mi się Twoje swetry są super! Sama robię na drutach wiele lat ale gdzie mi tam do Ciebie. Wszystkiego naj z okazji rocznicy! Jeśli szczęście mi dopisze to proszę o nagrodę nr 1. Pozdrawiam Ewa, która nie pisze bloga ale robi na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratulacje pięciolatki :). Wielu udanych udziergów i satysfakcji z prowadzenia bloga.
    Bardzo szczodre cukierki, więc chętnię zasilę grono uczestników losowania o nagrodę numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  92. Żałuję, że 5 lat temu nie trafiłam na Twojego bloga tylko jakieś dwa, ale nadrobiłam to sobie z ochotą i teraz już jestem na bieżąco. Zamierzam tak przez następne dziesięciolatki. Nawet sobie z lubością odgapiam co nieco. Śliczne prace powstają w Twoich rączkach. Podziwiam. Taki tłok do nagrody I, że w takim razie ustawię się po drugą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. 5 lat to szmat czasu, zwłaszcza przy moich skromnych początkach blogowania. Banerek już wisi, ustawiam się w długiej kolejce do nagrody nr 2.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Fajne cukierasy :) Zapisuję się na cukierka nr 2 :)
    Pozdrawiam i życzę dalszego owocnego blogowania. Dziergaj nadal takie fajne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję jubileuszu.Dołączam do zabawy.Marzy mi się 1.Może szczęście się uśmiechnie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję. Chętnie staję w kolejce po nagrodę nr 1.
    Pozdrawiam serdeczne życząc kolejnych jubileuszy
    malges@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Pozdrawiam i gratuluję okrągłej rocznicy.Jestem stałą czytelniczką bloga .Podziwiam Twoje dopracowane i niebanalne dzianiny oraz ciekawe włóczkowe opisy!. Ustawiam się w kolejkę po pierwszą nagrodę-wełenkę Laury.
    bizjo6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Ojej :) ja chetnie wezme nr 2. 100 lat blogowania zycze ;) a nie tylko 5ciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Właśnie wpadłam na Twój blog i zasiedziałam się. Bardzo mi się tu spodobało i będę zaglądać. Życzę sukcesów i dużo dużych projektów (ukończonych). Wszystkiego najlepszego z okazji 5 rocznicy. Bardzo fajnie prowadzisz swojego bloga. Jakoś nie mam szczęścia w losowaniach ale może tutaj... Zapisuję się do nagrody nr 2 . Danusia

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratuluje 5 latek.Alez sliczne nagrody przygotowalas nie mozna im sie oprzec.Mam tez nadzieje ze zostaniesz z nami kolejnych 100 latek:)A nagrode wybieram nr.1 jak mozna oczywiscie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. jeszcze ja, jeśli szczęście mi dopisze chciałabym nagrode I , http://haniahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    Zgłaszam się po nagrodę nr 2
    obserwuję jako puchacz
    banner: http://sowiagaleria.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. I ja zaglądam, choć sama nie bloguję. Dopiero się uczę dziergania - na razie powstają tylko szaliki i kominy dla rodzinki. Mam nadzieję, że kiedyś będę dziergać takie cudowności, jakie oglądam tu na blogu. Podziwiam.
    Nieśmiało ustawiam się w kolejce do nr 1.
    Justyna
    wiedzmun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękna rozdawajka. Jestem chętna na nagrodę nr 1. Wyszło mi tak na skutek eliminacji: w magic loopie nie wiedziałabym, co wybrać, a na zakupy w tej chwili i tak nie mogę sobie pozwolić.
    Banerek na blogu rozsiadł się dumnie. :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Nutinka

    OdpowiedzUsuń
  105. Gratuluję pięknej rocznicy bloga.
    Zaglądam do Ciebie i podziwiam szczerze ;)
    Pozdrawiam cieplutko.
    Ustawiam się w kolejce po prezent nr 2.

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...