czwartek, 25 kwietnia 2019

St Catherines


Sezon wesel i innych imprez okolicznościowych trwa w najlepsze. W związku z tym pokażę Wam dzisiaj wdzianko - bolerko, które świetnie sprawdzi się na tego rodzaju wydarzenia.


Projekt St Catherines autorstwa Kate Davis zwrócił moją uwagę, choć to nie jest do końca "mój styl". Zbliżało się wesele mojej Bratanicy i do sukienki taka rzecz wydawała mi się wprost idealna. Specjalnie na ten projekt kupiłam na Drutozlocie  u Chmurki przepiękną nitkę. Przechodziłam obok tej włóczki kilka razy, rozum walczył z sercem, bo pojechałam z mocnym postanowieniem, że NIC nie kupię.
Uległam sercu❣️




Zabrałam się ochoczo do pracy już w Toruniu 😉 i wyrobiłam się na czas! Wzór jest dobrze rozpisany ma ciekawą konstrukcję.











Mam ochotę powtórzyć ten projekt w wersji oversize, przyda się na chłodne wieczory. Zużyłam na to wdzianko prawie dwa motki włóczki , czyli około 900 m. Nitkę przerabiałam na drutach 3mm.


8 komentarzy:

  1. Chyba najpiękniejsze bolerko jakie widziałam. Pięknie się układa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! A w połączeniu z tą włóczką jest jak dla mnie idealne 👌!

      Usuń
  2. Przepiękne bolero!!! Włóczka jeszcze podkreśliła jego urok. Konstrukcja rzeczywiście wygląda bardzo interesująco. Jeszcze takiej nie widziałam.
    Pięknie wyglądałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo❣️Bolerko jest "skrojone" fantastycznie! Włóczka idealnie pasuje do projektu. Udało mi się tym razem 😉.

      Usuń
  3. Warto było ulec sercu, włóczka cudowna, wzór świetny, o wykonaniu już nie wspomnę. . .Takie bolerko zapewne nie raz się przyda.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że uległam 😉, a włóczka jest bajeczna!

      Usuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...