poniedziałek, 13 maja 2019

Understated



Understated to sweter autorstwa Joji Locatelli pochodzący z wydanego w marcu tego roku eBooka Interpretations . W zasadzie tylko ten projekt przykuł moją uwagę. Koniecznie chciałam wersję kolorystycznie zbliżoną do oryginału, bo wydawało mi się, że tylko ciemna włóczka odda urodę tej dzianiny. Ale nie chciałam kupować nowych motków. Miałam w zasobach nitkę skarpetkową, z której zrobiłam wcześniej szal. Połączyłam ją..... i tu niespodzianka 😂... z Holstem! Niezawodnym i ukochanym!

Mix, który uzyskałam z połączenia Coop Knits Socks Yeah w kolorze Obsidian i Holst Garn Titicaca Heather Rose uważam za bardzo udany. Nie przesadzę jeśli napiszę, że się w nim "zakochałam".





Po poprzednim projekcie, który robiłam dwa miesiące (napiszę o nim w kolejnym poście), ten okazał się "szybką akcją", do tego bardzo, bardzo przyjemną. Działo się wyśmienicie! Czy to zasługa nowych drutów?! 😉Do końca tego nie wiem, ale mogę je szczerze polecić!





Teraz trochę zdjęć:









Pozowanie do zdjęć nie jest moim ulubionym zajęciem, a do tego mankiet stawiał opór 😌




Miałam towarzystwo, przecudnej urody, które rekompensowało niedogodności:




Jestem bardzo zadowolona z tego swetra, jest wygodny i z pewnością będę go chętnie nosić. Ale jak to ja mam małe ale. "Pogmerałam" trochę w opisie i wydłużyłam za pomocą rzędów skróconych ściągacz, w związku z tym tył jest nieco dłuższy. Bardzo lubię takie formy swetrów, jednak... Na koniec mam do Was pytanie zostawić moją wersję, czy jednak spruć i zrezygnować z tego elementu?



Pozdrawiam Was wiosennie 😊



12 komentarzy:

  1. Rewelacyjny! Wyglądasz super. Nie poprawiaj.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekny ten sweter i skończenie doskonały - jak dla mnie. Niczego bym nie nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i już nic nie będę zmieniać ☺️!      

      Usuń
  3. Zdecydowanie zostawić zmieniona wersję. Sweterek jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę, ze ten kolor robi swoje i był dobrym wyborem 😉?!

      Usuń
  4. Wspaniale i pięknie razem wyglądacie - chyba jednak Ty bardziej dodajesz uroku sweterkowi...(Nie wiem czy na innej modelce wyglądałby równie rewelacyjnie)
    Zostaw jak jest - tak jest bardzo dobrze a do tego przecież właśnie tak lubisz.

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawię! Serdecznie dziękuję za miłe słowa!!!

      Usuń
  5. Cudowna Kobieta w przepięknym swetrze. Zazdroszczę, ale bez zawiści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie ❣️ Pozdrawiam bardzo serdecznie 😘

      Usuń
  6. Bardzo ładny i „ do noszenia”. Miło tu zaglądać, wiele inspiracji i po prostu pisania��

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...