czwartek, 30 maja 2019

Half Stripe Shawl

Dzisiejszą bohaterką wpisu będzie chusta Half Stripe Shawl. Autorką projektu jest Suvi Simola. Bardzo lubię jej prace i mam ich całkiem sporo na koncie 😊. Wydaje mi się, że to pierwsza chusta - strzałka, którą wydziergałam, choć głowy nie dam sobie urwać!

Dla osób, które mnie znają nie będzie zaskoczeniem, że zrobiłam tę chustę z włóczki Holst Garn. Na druty wrzuciłam moje ulubione połączenie nitek Tides z Titicacą.





Chusta wyszła naprawdę duża, można się nią otulać i motać ją na wiele sposobów. Będzie idealna na chłodne, letnie wieczory, ..... a może dnie?! Kto to wie?




Strzeliłam sobie takiego 'lustrzanego selfiaka' 😏.




... a nawet dwa...



Chustę robiłam na drutach 4mm i szło całkiem gładko, choć w paski. Pewnie gdyby nie one, dzierganie nie zajęłoby mi bez mała dwóch miesięcy 😱!!! Nigdy dotąd tak długo nie "męczyłam" jednej rzeczy. Nie ucinałam nitek i właśnie ich misterne przekładanie pożarło mój cenny czas. Sami stwierdzicie, czy efekt wart był poświęcenia?




Zestaw kolorów też jest lekkim zaskoczeniem dla mnie, bo połowa chusty to jedna z dwóch tak jasnych rzeczy w moich dziewiarskich poczynaniach 😌.


Tymczasem do następnego wpisu 😘!

4 komentarze:

  1. Wspaniała strzałka! Przekładanie nitek zabrało Ci trochę czasu ale było warto.
    Chusta wyszła idealna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę 😘. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Przegapiłam ten projekt Suvi. Nie wiem dlaczego. Ja też lubię prostote, a zarazem efektowność jej projektów. Świetnie dobrałaś kolory!
    A przekładanie włóczki to majstersztyk!!! Czapki z głów, było warto tak długo się z tym męczyć.
    Pozdrawiam Bardzo słonecznie i jak zwykle gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenię projekty Suvi właśnie za prostotę i czytelne opisy. Dobór kolorów też przypadł mi bardzo do gustu. Dziękuję serdecznie za gorące pozdrowienia i wreszcie mogę odwzajemnić się tym samym 😘!

      Usuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...