poniedziałek, 16 września 2019

Aldous

Jeszcze cieplutki, świeżutki jak poranna bułeczka, dzisiaj opublikowany ALDOUS. Miałam przyjemność testować jedną z wersji tego swetra, bo są dwie do wyboru. Prosta i w kształcie litery A. Sweter jest boski, dzierga się sam 😉! Jak to się mawia: "W prostocie siła" i do tego projektu słowa te pasują jak ulał. Łotewski łańcuszek jest detalem, który dodaje temu swetrowi smaczku.

Zrobiłam go z włóczki BC Garn Sarah Tweed, odkupionej od Moniki, której w tym miejscu serdecznie dziękuję 💟.


Aldous przerabiany jest ściegiem dżersejowym w okrążeniach od góry do dołu. Podkrój szyi formowany jest rzędami skróconymi, a wspomniany ŁOTEWSKI ŁAŃCUSZEK podkreśla początek ściągacza, zarówno w korpusie, jak i rękawach swetra.


Dość pisania, teraz będą zdjęcia...
















Rzut oka na detale 😉



Dziewczyny i Chłopaki (jeśli są wśród Was) druty 3,75 mm w dłonie i do dzieła. Gwarantuję, że warto 😊.

11 komentarzy:

  1. Przepiekny pod kazdym wzgledem i cudnie w nim wygladasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Model jest prosty i bardzo wdzięczny w noszeniu 😊

      Usuń
  2. Świetny, naprawdę świetny!!!! I jak idealnie na tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wpadł mi w oko natychmiast. Cieszę się, że mogłam go testować i wyszedł taki j"mój" 😘

      Usuń
  3. Sliczny, stylowy i jak zawsze dopasowany do Osoby

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście w prostocie siła:).Świetny sweterek!Choć nie lubię dziergać z gotowych wzorów,ten mnie pociąga,zwłaszcza że jest wersja nieco szersza i po niemiecku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwlekaj ani chwili, sweter jest fantastyczny ❣️

      Usuń
  5. Dzień dobry, sweterek super. Czy może jakieś wskazówki jak go zrobić...
    Serdecznie pozdrawiam
    Grażyna z W-wy

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...