wtorek, 3 grudnia 2019

Pora na mitenki...

馃槉Mia艂am w pudle pojedyncze motki 艣licznych, dobrych gatunkowo w艂贸czek i postanowi艂am je przerobi膰. Od razu pomy艣la艂am o ma艂ej formie. Nie nadawa艂y si臋 do 艂膮czenia i dziergania swetra. Zrobi艂am mitenki:




Proste, wygodne, rozmiar M z potencja艂em 馃槈, to znaczy dobrze wygl膮daj膮 na ma艂ej d艂oni i tej ciut wi臋kszej. Jak wiemy o d艂onie trzeba dba膰. Wiem, 偶e zagl膮daj膮 tu osoby, kt贸re same potrafi膮 sobie zrobi膰 podobne rzeczy, ale.... Ale nie maj膮 czasu, ochoty... Mitenki s膮 sprawdzone przez moj膮 Siostr臋, Siostrzenic臋 i nie zg艂osi艂y zastrze偶e艅. Tak, tak z uwagi na wi臋zy krwi mog膮 by膰 nieobiektywne. Jednak nikt nie jest wobec mnie bardziej szczery ni偶 moja ukochana Siostrzenica 馃挒. To sk艂oni艂o mnie do wystawienia mitenek na Etsy. . To troch臋 tak, jakbym wrzuci艂a je do studni, dlatego postanowi艂am nadmieni膰 o tym na moim blogu. Bardzo prosz臋 Osoby, ktre mog膮 i chc膮 o udost臋pnianie linka do "mojego raczkuj膮cego kramiku".


Teraz troch臋 zdj臋膰:






Je艣li Kto艣 mia艂by 偶yczenie, mog臋 zrobi膰 mitenki w innym kolorze i rozmiarze. Nie korzysta艂am oczywi艣cie z gotowego opisu. Jak widzicie otulacze na d艂onie s膮 bardzo proste w formie 馃槉.


M贸j kramik


Zapraszam serdecznie...

8 komentarzy:

  1. Proste formy s膮 bardzo eleganckie. Pi臋kne mitenki :-) Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo! Ja prostot臋 kocham bezgranicznie ❣️

      Usu艅
  2. Wyslalam linka do twojego kramiku kolezankom z pracy i dzis z samego rana juz dwie mnie zaczepily z pytaniami. Wydaje mi sie, ze mozesz oczekiwac zapytania od jednej z nich.
    Mam nadzieje, ze wirtualna polka twojego sklepiku zrobi sie szybciutko pusta.
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie Ci dzi臋kuj臋❣️Ogromne buziaki 馃槝

      Usu艅
  3. 艢liczne 馃馃馃
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dzi臋kuj臋 i przesy艂am serdeczne pozdrowienia 馃槝❣️

      Usu艅

don't ask

... mijaj膮cy w艂a艣nie rok by艂 inny, nie艂atwy, wiele mnie nauczy艂 o sobie samej. Zdarzy艂o si臋 du偶o przykrych rzeczy, ale by艂y te偶 momenty wart...