czwartek, 9 września 2010

Lubię...

Zostałam zaproszona do zabawy blogowej przez Małgosię . Postanowiłam skorzystać z zaproszenia:)


Zasady są proste:

1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem

LUBIĘ:

* przytulać się do moich dzieci,

* zapach wiosny,

* polskie morze,

* robić na drutach,

* czytać, najlepiej w wannie wypełnionej pachnącą, baaaardzo ciepła wodą,

* jabłka, chleb, oliwki, suszone pomidory i sushi - nie wszystko jednocześnie
oczywiście,






* słuchać muzyki, kino,

* prowadzić samochód,

* internet,

* targi staroci, wyszukiwać na nich różne ciekawe przedmioty...






Do zabawy zapraszam Martę:)))

2 komentarze:

  1. Droga Renewelt.
    Mam takie jedno ptanie odnośnie tych sweterków shalome.Widziałam ,że robiłaś 2 sztuki. Jaka jest różnica pomiędzy tym ,że w jednym robiłaś zapinanie do samego dołu a w innym tylko u góry? Różnica polega na tym ,że tylko zrobiłaś więcej dziurek i przyszyłaś więcej guziczków?Czy dodawałaś więcej oczek zbliżając się do dołu sweterka?
    asiawat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Ja tak trochę nie na temat. Chciałabym prosić Panią o schemat szala summit. Nigdzie nie mogłam go znaleźć, a widzę, ze Pani wie, jak go wyrabiać.
    Oto mój adres: nenufar@amorki.pl
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...