wtorek, 25 stycznia 2011

Sto...

Post numer 100. Nie jest to oszałamiający wynik jak na dwa lata pisania bloga. Tak, tak urodzinki były 15 stycznia :) Ale jakby nasz niemiecki sąsiad rzekł: immer hin. Uwarzam natomiast, że to wspaniała okazja na CANDY!!! Okazje są dwie, to nagrody też muszą być dwie :)

Najpierw o zasadach (mam nadzieję, że ktoś się zapisze???).

* w CANDY może wziąć udział każdy. Wystarczy wpis pod tym i tylko tym postem!!!
* osoby posiadające bloga mogą zamieścić stosowną informację u siebie,
* można się zapisać na losowanie obu nagród, bądź jednej z nich, wystarczy wpisać odpowiednią cyferkę,
* losowanie odbędzie się 31 stycznia.

Nagroda nr 1, to wykonana przeze mnie, no, no....., oczywiście że CZAPKA!!!






Do zrobienia czapki wykorzystałam włóczki z następujących projektów:

* Starflower
* Luzak
* Ishbel
* Wiosenny Ptak
* Cynamon

Oprócz tego włóczkę Filcolana Indiecita - cudną alpakę.



Nagroda numer 2, to włóczka, chciałam Wam podarować własnoręcznie uprzędzioną, ale muszę podszkolić warsztat :)
Co prawda to akryl (kolor jasnofioletowy), ale fajoski!!! Do tego w pakiecie mój autorski wzór - Otulacz ( Narzutka), prześlę go jako PDF:





Do obu nagród dorzucam belgijskie czekoladki i owocowy dyngsik do pielęgnacji ust(smak do wyboru i uzgodnienia ze zwycięzcami):






Zapraszam :)

68 komentarzy:

  1. Strasznie bym była chętna na nagrodę nr 2
    Pozdrawiam serdecznia

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Kochana wymiekasz przy mnie, moj blog skonczyl dwa lata 17 stycznia i mam na koncie 187 postow ;))))
    Ja palajac niezmienna miloscia do czapek od Ciebie (szara nonstop w uzyciu ze wzgledu na moje wysilki sportowe) chetnie zapisze sie na czapke. U mnie tez niedlugo bedzie Candy :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie nagrody fajne-wzorek czapki mniam, nici i inne dodatki- mniam mniam, gratuluję wytrałości!100 wpis no no! Pozdrowionka -Alina
    hawruczenki@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie istotne, ile postów napisałaś, ale co w nich napisałaś i pokazałaś :) Wszystkiego dobrego! Jeśli można wybierać, to zestaw nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czas leci juz dwa latka :) to kolejnych latek blogowania Ci życzę i dużo fajowskich pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myslałam, że w ilości dziergadeł, to Twój blog ma już duuuzo więcej oj więcej:)
    Staję grtzecznie w kolejce. Nie piszę w której, bo jesli los tak zechce, to zadowolę się każdą nagrodą:) Ale Twoje czapki.....
    Pozdrawiam Mistrzynię!! Iza-globtroterka

    OdpowiedzUsuń
  7. No i dylemat.
    Znam już zalety tej włóczki, potwierdzam że ten akryl jest świetny! Tyle, że nie szaleję za fioletem. Chyba jednak zapiszę się na losowanie czapki, bo już widzę że nigdy w życiu takiego misternego wzoru sama nie wydziergam!
    No i składam serdeczne życzenia z okazji urodzin blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto postów! Wow! mój ostatni był 50ty...
    Pimposhka tak zachwalała czapkę od Cibie, że nie omieszkam zapisać się po nagrodę nr 1.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulation zum Bloggeburtstag - ich besuche dich immer sehr gerne :o)
    Deine Caller Herrin ist ja super schön geworden mit der tollen Wolle.
    Liebe Grüße Eva

    OdpowiedzUsuń
  10. No to i ja sie zapisuje!!!
    Życzę kolejnych conajmniej 100 postów!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli można to chętnie zapisałabym się na nagrodę nr 2

    sufitologia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, lubię do Ciebie zaglądać :) Nagrody nawet nie wybieram, bo nic w życiu nie wylosowałam :) Pozdrawiam, Ela.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podglądam dosyć często, zachwycam się i czerpię pomysły:) Również życzę kolejnych 100 postów!!!

    Kasia

    PS. "2"

    OdpowiedzUsuń
  14. No to i ja życzę kolejnych 100 postów. zapisuje się na nagrodę numer . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę wielu lat blogowania i ciekawych postów. Przecież nie ilość się liczy!
    Przydałaby się czapeczka a i wełenka i wzór też kuszą;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat :)
    Ja,ja też chcę - czapkę chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę kolejnych stu postów z równie pięknymi pracami! Bardzo lubię tu zaglądać. No a ponieważ jestem i pazerna i niezdecydowana zapisuję się na obie nagrody: nr 1 i nr 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapeczka jest boska - Perfekcja od Perfekcjonistki :))) Pozdrawiam Krystyna (kryza11)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się :) czapkę ostatnio zgubiłam, więc nowa była by jak znalazł, a z włóczki można by nową wyprodukować.
    Pozdrawiam i gratuluję jubileuszowego wpisu :)
    bożena
    bozena1704@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. hej:)
    a ja bezczelnie: nagroda nr 1 w jedną rączkę, a druga- w rączkę drugą;))0
    co do liczby postów, zgadzam się z Zulką:) tym bardziej, ze ja to juz w ogóle nie mam się czym popisywac w tym temacie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję 100 postu! U mnie stuknęło właśnie 201 :]
    Miałam się nie zapisywać, ale co mi szkodzi. Na czapkę się zapisuję, bo szalenie mi się podoba a zanim się zabiorę za podejście do wzorów wrabianych to co najmniej lato następnego roku się zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam!
    Zapisuję się i na czapkę i na niteczki.
    Pozdrawiam i życzę następnej "stówki".
    jkrezel@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje z okazji 100(-tki)! Przy takiej jakości postów robi ona za 300. Na przekór złowieszczym przepowiedniom... zapisuję się na nr 1-czapkę (cudna). Jak nie czapka, może być nr 2-włóczka (sam wzór "wart grzechu").
    Pozdrawiam serdecznie
    Maria z Wr.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje , 100 jak okrąglutko
    Zapisuje się na czapkę i na nitkę i dodatki tez chcę :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę następnych setek wpisów- czytam je z niezmienną przyjemnością.
    Jest to też okazja, żeby podziękować za przemiły kontakt (priv) "pomocowy".
    Zapisuję się na śliczną czapeczkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem przekonana, że liczy się jakość, a nie ilość. Czapka piękna,
    włóczka również. Ale ja jestem
    najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, kiedy uda mi się chociaż
    trochę dorównać mistrza, więc wystarczy mi tylko opis wykonania.
    Wszystkiego dobrego, spełnienia
    marzeń i wielu nowych pomysłów!!!

    Maria

    OdpowiedzUsuń
  27. witam,czapka super,włóczka też,czytam pani bloga systematycznie ,podziwiam pani prace,pozdrawiam Wiesława

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj,życzę Ci kolejnych setek postów i kilometrów fajnych włóczek:-) Serdecznie Cię pozdrawiam i zapisuję się na akryl,Maja

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli można to ja zapiszę się na nr 2. Pozdrawiam Asjuma

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiając czapki ,na czapke właśnie mam chrapkę.
    Życzę wielu cudownych pomysłów przez kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
  31. Druga nagroda, bardzo mnie się podoba:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam.
    Życzę kolejnych 100 postów i zapisuję się na zestaw nr.2
    Serdecznie pozdrawiam
    Stale podczytująca Ola
    a.kosowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam!
    Fajny blog, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i życzę zadowalającej liczby postów, choć dla mnie i tak liczy się jakość, treść, a nie ilość:)
    2:)

    OdpowiedzUsuń
  34. O mamo ! ;D Nie ! Tym razem nie przepuszczę czapki !;) ustawiam się na obydwie nagrody ;D

    Przemek
    www.Szydelko-i-druty.bloog.pl
    (PS: Zapraszam na moje Candy :D)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolejka długa, ale i ja jeszcze w nie się ustawię. Obie nagrody super, ale jeśli miałaby wybierać to zestaw nr.2.
    Grutluję stu postów, i drugiej rocznicy blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  36. No to moze ija sie zapisze i to po obie nagrody-a co...
    Lubie tu bardzo zagladac i robie to gdy tylko widze nowy wpis.Pozdrawiam...
    babalala14o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje ogromne,
    wszystkiego najlepsiejszego,
    podoba mi się upominek nr2:)
    pozdrawiam ciepło
    lu44.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chcem 2czke:)strasznie mi sie podoba ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  39. No to ja też się zapiszę na nagrodę nr 2. Uwielbiam ten blog, tylko proszę o więcej wpisów, świetnie się Ciebie czyta!
    rudolfina24@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. sto lat na setny post!;-)) i jeszcze conajmniej 1000 postów!
    A nagrode 2 chetnie przyjmę;-)))
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. Liczy się jakośc, a nie ilość:) Zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam i gratuluję
    Lubię tu zagladać
    podziwiam pomysły i piękne prace
    Kazda z nagród mnie ucieszy,choć jesli mam wybrac to postawiłabym na 2
    pozdrawiam
    malgorzata
    mystax@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj , chętnie się zapisuję po nagrodę numer dwa a to z tytułu że już od długiego czasu zaglądam z nadzieją że kiedyś znajdę rozpisany wzór bo sama nijak nie mogę podpatrzeć choć staram się :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się na nr 1. Piękna czapa!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  45. To ja poproszę czapeczkę :).

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję! Lubię tu zaglądać i podziwiać Twoje cuda. Ucieszę się z każdej nagródki. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych pięknych projektów, no i oczywiście ślicznych samodzielnie uprzędzionych niteczek:)
    Agnieszka
    (660680914@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja to bym włóczkę chciała i ten teges owocowy :D tylko miałabym problem czy truskawka, czy malina, a może kokosy :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzień Dobry

    Głowę trzeba chronić więc muszę rządzę posiadania czapeczki poskromić.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj,gratuluję jubileuszu i życzę Ci kolejnych 100 postów,(tyle pięknych robótek na blogu że wydaje się iż tych postów jest więcej), zapisuję się na.. autorski wzór. pozdrawiam serdecznie :-)
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  50. Od dawna sledze Twoj blog z podziwem. Gratuluje 100 i zycze Tobie i sobie kolejnych udanych setek:)

    Poniewaz chcialabym miec zarowno i czapke od takiej mistrzyni jak i wloczke w takim super kolorze zapisuje sie na obie niespodzianki:)
    Moze tym razem dopisze mi szczescie.

    OdpowiedzUsuń
  51. to ja też na obie - jeśli mogę - zawsze to wtedy 2 zabawy, a nie jedna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratulacje! życzę jeszcze długich lat plątania niteczek....
    Zapisuję się na nagrodę nr 2.
    Pozdrawiam, może będę miała szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję, jubileuszu. Liczę na więcej. Podziwiam każdą pracę. Oczywiście zapisuję się na nagrodę nr 2 i czekam grzecznie w kolejce. Pozdrawiam i będę tu nadal zaglądać ( nawet jak nic nie wygram).

    OdpowiedzUsuń
  54. Ha, mówiłam że wolę jakość niż ilość i zawsze czekam z niecierpliwością na kolejny wpis. Doczekałam się też i candy - zapisuję się z wielką chęcią na nagrodę nr 2. Pozdrawiam gorąco. Punia5

    OdpowiedzUsuń
  55. To może i ja sie dopisze. Ja bym zamarzyła sobie zestaw 2.
    Życze 100 nastepnych postów ;)Karia
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. z przyjemnością wezmę udziałł w zabawie, obstawiam nm 1
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja przyłączam się do gratulacji!!! Cieszę się, że są w wirtualnym świecie tak inspirujące miejsca ;)
    Pazerna będę i zapisze się na cukiereczki nr 1 i 2 /szczęściu trzeba dopomóc/
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  58. Czapeczka jest super
    zapisuję się do losowania nagrody numer 1

    pozdrawiam
    darria33

    darria33@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję wytrwałości w pisaniu bloga. Ja od jakiegoś czasu też się noszę z zamiarem stworzenia swojego, ale jakoś chyba trochę się boję, że nie podołam. Czapeczka śliczna. A wełenka Twojej produkcji też fajna. W związku z tym, że też dziergam to i owo to zapisuje się na nagrodę nr 2.

    pozdrawiam Ula
    ulix@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratulacje!!!

    Z wielka pzryjemnoscia ustawiam sie w kolejeczke, ale wybor trudny...wiec pisze sie na oba prezenty!!!
    Zapraszam do mnie na aniolkowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję RENATKO tak ciekawego bloga.Często zaglądam.Zrobiłam Shalomka,ponieważ podobał mi się u Ciebie na blogu.M-eilem pomogłaś przy szaliku z listkami i cudaku.Bardzo Ci dziękuję.Jestem chętna na obydwie nagrody.
    Serdeczne pozdrówki.Tak trzymaj...
    asiawat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. W ciszy podziwiam Twoje dzieła, sama ograniczam się tylko do czapek i szaliczków nie mając odwagi rzucić się na głęboką wodę. :)

    Chętnie zapiszę się na nagrodę nr 2. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. oh, nie potrafię tworzyć takich cudności... więc druga nagroda by mi się nie przydała... pierwsza jest piękna, tylko chyba nie w moim kolorze :( żałuję bardzo... ale chciałam powiedzieć, że masz piękny blog!
    cudownie tu, a im dalsze posty oglądam tym bardziej nie mogę wyjść z podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też!! Zapisuje się na 1 i 2 ;D

    linus9@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Oj 31 I!!! Zdążyłam?
    Chętnie przygarnę włóczkę - nagroda nr 2
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Czy zdążyłam??? mam nadzieje, że tak :)
    ps. od kilku dni czytam Twój blog od początku istnienia i do tego postu dotarłam przed chwilą :) Bardzo mi się podobają Twoje prace a ich ilość mnie powala. Z wielką uwagą będę śledzić Twoje robótkowe poczynania :) Oczywiście zapraszam w moje skromne progi.

    OdpowiedzUsuń
  67. znaczy,że można jeszcze się ustawić?

    OdpowiedzUsuń
  68. początkująca dziergająca ustawia sie w kolejce ;)

    czapa jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...